Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Travel Adventures Without End

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Lähtö lähestyy...

Aika kuluu pitkästä aikaa ihanaa vauhtia. Jäljellä vajaa kaksi viikkoa ja sitten saa lähteä laukut pakattuina ja mieli avoimena Balille. Lähden ensimmäistä kertaa jonnekin "kaukomatkalle". Jos oon aivan rehellinen, niin en edes tiedä mitä odottaa matkalta. 

Suunnittelen lähes päivittäin, että nyt voisin edes hieman tutustua siihen kohteeseen, johon oon suuntaamaksi pariksi viikoksi. Pari päivää myöhemmin kuitenkin huomaan, etten ole tehnyt asian eteen yhtään mitään.

Tosiaan lähdetään moikkaamaan yhtä meidän kaveria Balille ja musta on aivan ihanaa miten paljon ollaan nyt lähipäivinä juteltu kaikkea tohon liittyvää. Me kaikki odotetaan valtavasti että nähdään taas pitkästä aikaa toisemme. Mun mielestä on äärettömän ihanaa kuunnella mitä kaikkea isompia ja pienempiä asioita kaveri on meille miettinyt tonne. Odotus vaan kasvaa ja kasvaa.

Ehkä mä tässä joku päivä alan tutustumaan matkakohteeseen paremmin ja selvitän mitä kaikkea oikeasti voisin haluta tehdä siellä. Tai sitten oon laiska ja kysyn toisilta, jotka on siellä jo käynyt, että mitä kannattaa tehdä. HAhahaha.. :D


-A


2 kommenttia:

13. marraskuuta 2014 klo 14.56 , Blogger Elina / Vaihda vapaalle kirjoitti...

Hauskaa matkaa! Mulla menee matkakohteisiin ennakkoon tutustuminen yleensä siten, että kun matka on varattu, luen ja selvittelen kaikkea ja sitten se jää. Kun matka vihdoin tulee, olen jo ehtinyt unohtaa melkein kaiken, enkä jaksa uudelleenkaan alkaa tutustua kohteeseen :D

 
16. marraskuuta 2014 klo 19.51 , Blogger AnnKat kirjoitti...

Hahahah, kuulostaa myös tutulta. :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu